Jak włączyć się w działania Kongresu?

Witaj,

jeżeli chcesz dołączyć do Kongresu Katoliczek i Katolików, możesz to zrobić na wiele sposobów:

  1. Jeżeli chcesz brać udział w pracach grup tematycznych, napisz email na adres: [email protected]Lista grup tematycznych znajduje się TUTAJ

Grupy tematyczne spotykają się online na platformie MS Teams (jeżeli potrzebujesz pomocy w obsłudze MS Teams, napisz na email na adres: [email protected])

  1. Jeżeli chcesz opublikować felieton lub komentować felietony już zamieszczonezarejestruj się TUTAJ (przyciskk Logowanie/Rejestracja znajduje się po prawej stronie u góry).
  2. Bieżące informacje publikowane są na Fanpage Kongresu
  3. Jeżeli chcesz porozmawiać z innymi na tematy związane z Kongresem, zapisz się do grupy dyskusyjnej „Porozmawiajmy o Kościele” na Facebooku
  4. Jeśli chcesz śledzić nas za pomocą Twittera, to jesteśmy TUTAJ
  5. Jeżeli chcesz drogą mailową otrzymywać informacje o pracach kongresu i bieżących wydarzeniach (np. mszach czy modlitwach), zapisz się TUTAJ (przycisk „Zapisz się na newsletter znajduje się w środkowej części strony po prawej)
  6. Jeżeli chcesz obejrzeć filmiki o nas, znajdziesz je na naszym kanale YouTube

Jeżeli nie możesz brać udziału w kongresie w żaden z powyższych sposobów, to módl się za wszystkich kongresowiczów. Za każdą modlitwę z serca dziękujemy.

Dodatkowe możliwości komunikacji z nami znajdziesz w zakładce KONTAKT

 

 

Jak zarejestrować się na MS Teams?

1)

Aby korzystać z MS Teams Kongresu, należy posiadać konto Microsoft. Sugerujemy założenie
takiego konta, posługując się prywatnym adresem e-mail (w przypadku adresów służbowych
można spotkać się z ograniczeniami nałożonymi np. przez pracodawcę).

Uwaga! Często spotykamy się z pytaniami o to, co zrobić w sytuacji, gdy inni członkowie rodziny
(np. dzieci podczas edukacji zdalnej) korzystają już z MS Teams. Aplikacja ta pozwala na
logowanie się z kilku różnych kont, więc nie powinno to stanowić problemu. Wystarczy
wylogować innego użytkownika i zalogować się używając własnych danych.

2)

Po otwarciu strony account.microsoft.com kliknij opcję „Utwórz konto Microsoft”.

3)

Zgodnie z dalszymi wskazówkami rejestrujemy konto Microsoft, posługując się adresem którego chcemy używać do logowania się do MS Teams Kongresu.

4)

Po kliknięciu opcji „Dalej” system poprosi nas o nadanie hasła, a następnie o potwierdzenie adresu
e-mail poprzez wpisanie kodu wysłanego na tenże adres.

5)

Następnie system zweryfikuje, czy osoba rejestrująca się ma wymagany prawem wiek.

6)

Dodatkowo system może podjąć próbę sprawdzenia, czy nie jesteśmy robotami.

7)

Po założeniu i weryfikacji konta Microsoft możemy skorzystać np. z linku do MS Teams Kongresu (https://teams.microsoft.com/join/eg56ntlgg0cs), lub po prostu zalogować się do aplikacji.

Aplikacja MS Teams jest dostępna w wersjach dla systemów Windows i Mac OS, a także dla urządzeń mobilnych (telefon, tablet). Jeśli z aplikacji korzystają już inni użytkownicy urządzenia, np. dzieci, nie ma potrzeby instalowania aplikacji po raz kolejny i można ją otworzyć za pomocą opcji „Uruchom teraz”.

8)

Po pomyślnym zalogowaniu na MS Teams Kongresu, aplikacja zasugeruje nam personalizację profilu – bardzo prosimy o podawanie imienia i nazwiska, ułatwi to współpracę i identyfikację użytkowników.

9)

Uff, to już wszystko! Mamy nadzieję, że przygotowana przez nasz zespół instrukcja okazała się przydatna. Jeśli jednak z jakichś powodów nadal masz problem z  dołączeniem do MS Teams Kongresu lub chcesz zapytać o inne kwestie  techniczne, prosimy o wysłanie wiadomości z prośbą o pomoc na adres e-mail: [email protected]

UWAGA! Do przygotowania instrukcji użyto fikcyjnych danych. Prosimy z nich nie korzystać!

Grupy robocze